Facebook Portunus

Objednávky chytré domácnosti

Rozhodli jste se pro chytrou domácnost a chystáte se ji objednat? Předložíme vám pár rad a tipů, na co při objednávání myslet. Máme zkušenosti s různými objednávkami – od těch ucelených, kompletních až po ty, kdy se objednávka přizpůsobuje v průběhu samotné realizace chytré domácnosti. V každém případě je ovšem dobré si celý proces důkladně naplánovat…

Tip 1: Přesně si vytyčte, co od chytré domácnosti očekáváte

Zásadní věc, kterou musí objednávka chytré domácnosti obsahovat, je její rozsah. Už na začátku bychom si měli uvědomit, zda chceme komplexní systém chytré domácnosti včetně všech dostupných technologií (zabezpečení, stínění, osvětlení, multimédia ad.), nebo zda objednáváme pouze určitý segment systému (např. chcete jen sladit systém osvětlení, vyladit zabezpečení, řešit vytápění apod.). Součástí objednávky by pak také mělo být upřesnění, zda se má jednat o kabelový či bezdrátový systém – od toho se následně odvíjí portfolio jednotlivých komponent.

Tip 2: Určete si hranice rozpočtu a času

Rozpočet nutně objednávka obsahovat nemusí, ale vaši výslednou spokojenost s produktem a našimi službami určitě ovlivní. Proto je dobré si předem stanovit, kolik jste ochotní do vybavení investovat. Máme zkušenosti s tím, že očekávání našich klientů se někdy výrazně liší od námi vytvořené kalkulace. Proto pokud dopředu víme, jaký je váš rozpočet, můžeme tomu už od začátku přizpůsobit výběr komponentů a způsoby řešení tak, aby vše dobře fungovalo a zároveň cenově vyhovovalo.

Součástí objednávky by také měla být vaše představa o časovém horizontu celé realizace. Objednávka totiž může přijít s velkým předstihem před samotnou realizací, např. pokud stavíte novostavbu a jste teprve na začátku, může mezi zasláním objednávky a realizací vzniknout proluka i rok a půl. Znát časový horizont je důležitá informace také proto, aby bylo možné rozplánovat dostupnost a objednání jednotlivých komponent chytré domácnosti.

Tip 3: Konzultujte ještě před odesláním objednávky

Řadě problémů, nedorozumění a průtahů se můžete jednoduše vyhnout, pokud se již v průběhu plánování objednávky obrátíte na odborníky v oblasti chytrých technologií a vše s nimi důkladně prokonzultujete. Každá realizace je zcela individuální a není vždy možné předem odhadnout, na co se připravit, čemu se vyvarovat a s čím vším počítat. Využijte úvodní bezplatnou konzultaci a svěřte se do rukou profesionálů ještě před sestavením samotné objednávky.

Slider